.

Followers

Saturday, January 30, 2010

2day is modul kemahiran insaniah...hehe

kami sume bdk2 part 4 normal trx n fas trx ade modul..stat 8 pagi sammmpai 6 ptg...lame sgt2...mule2 ceramah pastu LDK....ceramah mule2 cm x bes sgt (sori sgt2 kt ustzh 2) pasal dier dok bace skrip yg dier wat..
x der interaksi ngan kteorg pon..ader lah tapi ckit jer..pastu bace slide dier..Ldk bes gak..dapat kenal kwn baru...byg kan lh 1 batch tapi x knl lgsg! hahaha...dh betmbh kwn aku..

aku dpt tau stat sem nie UiTM akn evaluate pljr pnye soft skill..t kami graduated de 2 trnskrip..1 result n 1 soft skill..modul yg aku pegi  nie n yg sem2 laen menymbang 50% pointer utk trnskrip ke2...huhu..seb bek aku dtg...pastu penglibatan kat prsatuan2 dalman..kirenyer kne aktif lah...balance stadi n social..aku pon wt keputusn utk smbg jadik SMF (sekteriat mahasiswa fakulti)..lgpon aku still x dpt ape aku nk..rse rugi kalo lpskan peluang yg dpn mate..aku x nk rugi kemudian hari..

aku sgt2 dhgakan ilmu...bukan kemahiran biase ttpi soft skill supaye dpt bntuk dri lebih baek pde mse akn dtg...

p/s: waktu LDK aku xpose kn dri ku...fasi ske kt prwtakan yg aku bwk n aku nk tangkis kelemahan aku..org len leh aku pon leh...InsyaAllah...

No comments: