.

Followers

Thursday, February 25, 2010

jenayah di meru skrg membimbangkan..

meru kan pekan koboi...kat srt khabar mingguan pown tulis cmtu gak..hahaha..korang tau x kat meru skrg mcm2 jadik..dulu x la cmnie sgt...

mule2 kes samun...de mak kwn aku dok kat meru 3 tu kan kne ragut mase sidai kaen kat blkg uma..org ckp endon..(bangang) sampai terkoyak jugak la lher mak cik tue...x brhati perut tol lah...

pastu kes rompak..yg nie sgt la byk..uma kakak aku yg blkg nie pown kne msok gak..de yg rompak wet jer de yg siap mkn mnum skali kat uma si mangsa..kat meru 3 jugak de kes bru kol 9 mlm gitu..dier msok selambe jer mase tuan uma ngah tgk tb..tuan uma yg takowt msok blik..mase tu laki sepupu aku (jiran) siap lepak2 kat luar n nmpk org tu..mmg x takowt lah..ci@#$ tol..

jiran sebelah uma aku nie (nek siti) pown kne msok gak..mase tu org nyer sume ngah tgok tb kat dapor kat bwh..blik yg ats kne msok org nyer pnjat dari tgkap..tgok! berani btol lah perompak skrg..

la cite korang igt x mase de bdk pompuan (area kapar) kne culik n rogol..pastu d bwk ke mane nek van bdk tu dpt lpskan dri..dier lari ke perumahan berdekatan mntx tlong..haa! dkat dh ngan uma aku..kalo dier x lari agknyer kne mati bnuh kowt..(mntx dijauhkan)...berite nie msok kat tb3 n rancangan 999 zakiah anas tu..dlm awl bln nie de jmpe rangke manusie tp tengkoraknyer x der..jmpe kat jln yg sme ngan bdk pompuan 2 lari lpaskan dri..angker!

cite terbaru kelmarin..de pljr pompuan sekolah men keb meru di culik mase ngah sidai kaen kat uma nyer..mak dier cikgu kat sek x konfem..seb bek smpi shah alm ntah cmne dpt lpaskn dri..bdak 2 tepon sedare dier kat shah alam..mule2 x konfem la cite nie..tnyer la mk cik aku yg ckgu gak mmg btol..mk nyer cuti semalm..kalo x lpaskan dri kan ntah ape jadi lah..

JAGE DRI BAEK2!!!

2 comments:

HiGHNeSS FiQ said...

ak de bace psal pekan koboi tu..hehe..tp apsal bahaye gile tmpt ko..ko pn bhati2 r, hehe..

@ku d! sin!e said...

ahaa...
ko bce erk..
kteorg kat snie otai2..
aku pown takot..
psl kt uma sorg2 selalu..