.

Followers

Wednesday, October 5, 2011

My lappy.


I am happy now because my lappy functioning again. Huhu... Before this aku ada cakap kan aku hantar dv2 aku pergi repair..? ada kan?? (angguk). Around RM250 jugak lah nak betulkan. Tukar cip or graphic card aku pun tak sure sangat. Okey lah dari kena tukar motherboard kan. Menangis siang malam aku jawab nya. Sekarang aku senang hati sebab barang yang nak repair selama ni dah okey balik.

HP dv2 tu aku bawa pergi kerja. Aku pakai lappy nie sebab skrin kan besar sikit. Nak buat kerja pun senang lah kan sebab nya tak payah nak scroll banyak kali. hehe. Lappy tu pun aku tinggal kat office. Malas nak bawak balik. Yelah, sebab aku kan naik motor. Lepas nie aku tak payah lah nak risau pasal lappy kena hujan ke panas ke ribut ke. Settle masalah kan.

Kalau ada sesiapa nak pinjam. NO WAY!!!! Aku dah berabis nak elok kan lappy nie tak kan aku nak bagi kat orang lain, buat jahanam je. Aku bukan kedekut, tapi aku sayang barang. Aku tak nak barang aku digunakan sewenang-wenang nya. Kalau barang murah takpa jugak lah.





p/s: Tadi tukar minyak hitam kat kedai motor. Saja2 tengok beg. Ada satu beg Yamaha
       nie smart betol. Dah berkenan dah. Sekali belek2 rupanya bag tank bukan bagpack. haha


No comments: