.

Followers

Thursday, October 6, 2011

Lama sangat berdiri

Audit firm yang aku tengah praktikal kat sana sekarang nie kan best jer. Senior pun semua ceria-ceria jer takda nak sombong. Otak pun semua sengal jer sama dengan budak trainees (ops!!) hahaha.. Senior manager aku pulak orang yang jarang senyum. Jarang lah dapat tengok dia senyum. hahaha. Peluang nak tengok bila kena marah ke ada jamuan makan ke. Haa masa tu lah.

Try my best to look pale. Cannot lahhh. hahaha
Semulajadi macam nie. uhuk uhuk
Dia pulak kalau nak marah takda nak marah sorang-sorang. Kena panggil semua. Kalau trainees yang kena semua trainees lah. Kalau staff yang buat salah semua staff lah. Semua kena masuk bilik dia berdiri sampai habis apa yang dia nak sampaikan tu. Selagi dia tak dapat jawapan yang memuaskan hati dia, sampai itu lah kena berdiri. hahaha

Aku ni pulak entah lah. Kejap okey kejap tak okey. Ada masa aku rileks je. Tapi tadi kan aku nak pitam (not my first time). Aku tak tau lah kenapa. Mula-mula perut senak bahagian paru-paru kiri. Lepas tu aku berpeluh. Panas pulak. Tapi tangan aku sejuk. Muka aku dah macam takda darah. Kejap panas muka kejap sejuk. Haaa! bayangkan lah.. Air liur pun terasa dah lain jer.

Aku terus keluar bilik dia tu aku pergi toilet. Aku main duduk jer sebab tak tahan sangat. Lantak lah basah ke apa ke. Dah okey sikit baru aku kumur-kumur basuh muka sikit. Masuk bilik senior manager balik. Tak sampai lima minit nak jadi lagi. Aku tarik kerusi depan dia aku duduk. huhhhhh... Lega sikit. Masa tu darah aku macam menderu-deru je kat muka nie.

Kena minum banyak air agaknye... kan?

No comments: