.

Followers

Friday, October 7, 2011

Macam mana nak ambil lesen kereta?


Aku nak ambil lesen kereta. Tapi nak pergi latihan tu mesti kena pakai kasut kan. Aku nak cerita sedih nie. Aku  macam takde jer kasut yang bersesuaian untuk aku pakai. Kan aku ada kasut white converse tu. Anak buah aku dah pakai buat pergi sekolah hari-hari. Tiap kali aku ambil, mesti dia ambil balik. Aku simpan dalam bilik tau-tau takda. 

Aku rasa sakit hati sangat. Nak jer mengamuk. Tapi dah malas. Dah penat menangis dah penat mengamuk. Apa aku nak buat lepas nih?? Kasut tu pun dah buruk. Tapak pun dah haus. Sangat sedihhh!!!!!!!!! Aku ada intention nak beli kasut. Aku cuba tengok online mana yang berkenan kat hati. Entah lah, selera aku pun macam pelik-pelik jer. hahaha.. Tak percaya tengok ek kasut yang aku berkenan bawah nie.

Puma Ferrari Brown 2011
Nike Dunks High Women  011 Valentine Day Graffiti Grey
Custom Nike Dunk High Sun Flower Silver Grey
Nike Dunk Sb High Women Deep Blue Purple Gold Logo 
Puma Alexander McQueen Eagle Print

So, mana satu yang cantik?? Sila bagi pendapat korang. Terima kasih.. haha


No comments: