.

Followers

Sunday, July 10, 2011

Road to Pahang yesterday.

Aku pergi ni tak dirancang pun. Jumaat malam tu baru aku tau aku kena pergi. Sebab nya kena jadi pengapit untuk sepupu aku. Minggu lepas sebelah sepupu aku yang perempuan ni. Yang nie sebelah lelaki pulak. Kami dari Meru pukul 9 pagi. Lepas tu terus gerak lalu Highway PLUS. Sebab sorang pakcik aku nie nak lalu sini. Kami kena lah ikut.

Paham-paham je lah kan. Kami tersekat di Highway about an hour. Mase tu sebelum exit Subang tu ada roadblock nya. Haish... Timing dah lari dah. Sepatutnya pengantin kena bersanding pukul 12. Kami sampai di rumah mak andam tu pukul 12.15 macam tu. Siap punya siap pukul satu jugak lah pengantin nie bersanding di Felda Mempaga Pahang.

Nasib baik lah tema sebelah lelaki nie BIRU. Cuba kalau kuning. Alamak tak bersanding lah pengantin nie. Habis 6 kereta yang pergi kena tahan polis. Dah boleh menangis pengantin nya kena sanding dalam lokap pulak. keh keh keh...




No comments: