.

Followers

Thursday, July 7, 2011

ROck yawww..!!!

Hari nie kawan-kawan panggil aku ROCK...! hahaha... Aku kan kasar orang nya. Bukan lemah lembut pun. Walaupun aku pakai baju kurung sekali pun, di dalam ke'ayu'an itu masih terserlah ke-ROCKan nye... Hahaha... Masing-masing nak tegur aku..But, this is me. The real of me. Tak tipu-tipu tak cover-cover punya orang.


Haaa!! Nie lah sebab nya aku kena panggil ROCK. Pasal kasut aka sandal aku pakai pergi kerja tadi. Dengan itu aku telah merasmikan kasut baru aku dari Carlo Rino AEON Bukit Tinggi Klang. Lepas pusing-pusing semua kedai akhirnya aku beli yang nie. Aku nak carik yang feminin2 sangat pun tak boleh. Sebab aku pergi kerja naik motor. Tak kan lah aku nak pakai kasut sarung pulak kan.. Macam mak cik youuu....!

At least kasut nie tertutup lah jugak depan nya. Kalau nak berbelang kaki aku pun nanti belang-belang lah sikit ikut corak kasut nie. Amacam, kreatif tak sunburn aku???? hahahaha!! Dan aku baru dapat tau hari nie, kat office aku tak pernah lagi trainees ataupun staff perempuan yang pergi kerja naik motor. And I be the FIRST one...!! Pecah rekod tuh... See...??! I'm ROCK uhhhh.....kah kah kah

2 comments:

Anonymous said...

terima kasih pada org yg teman kan cri kasut tu ye....

i want my GCB!!!!!!!

SyaMiMi RoSe Ady said...

cantik ! suka suka ! :D