.

Followers

Monday, February 6, 2012

Main scanner

Sejak aku praktikal nie, printer kat rumah pun jarang digunakan. Takda pun nak print slide ke assignment ke kan. Kadang-kadang ade lah guna sikit-sikit. Anak buah aku nak fotostat atau print colour. Aku last print pun tak ingat bila. Oleh kerana itu, ink aku pun turun. Sebelum nie pun dah turun. Aku biarkan je. Tapi kelmarin bila bosan-bosan aku pun buat operasi lah dengan printer aku tu.

Kebetulan ada majalah Intrend depan aku. Entah berapa muka surat aku scan. Semua nya berwarna. Banyak jugak lah nak bagi ink printer tu naik balik. Bukan sengaja nak bazirkan ink. Tapi terpaksa buat macam tu. hahaha... Lastly aku scan bulat ngan tangan aku sendiri. Betul-betul takde keje lah.

Boolat nie sebenarnye kaler kuning
Gendut betul tangan aku..!! hahaha



p/s: kata pun main scanner kan, guna lah recycle paper. haha


No comments: