.

Followers

Tuesday, May 10, 2011

Baru lepas makan ubat

Lepas minum air coklat panas dan seketul karipap. Dah boleh makan ubat sebab lepas makan kan..Kire lepas makan ape. hahaha. Sebab ada masalah kesihatan dalaman sihat jadi kena makan ubat. Dan yang masalah bagi aku sebenarnya memang aku susah nak makan ubat.

Nasib baik ubat pil bukan ubat air ke apa. Sebab dah dewasa kan memang lah pil mana ada ubat air kan. Ehh, ubat air ke ubat syrup?? haha. Mana-mana pun boleh kan. Masalah pertama susah makan ubat. Symptom makan ubat pulak menangis.

Ish... takda lah menangis teresak-esak. Cuma selepas telan ubat tu mata aku automatik akan mengeluarkan air mata lepas tu hidung merah. Macam orang nangis. hahaha..! Pastu tekak loya jer macam terasa-rasa ubat tu. Nak termuntah tapi aku tahan je lah. Sampai berair mata aku.. heee

No comments: