.

Followers

Friday, May 6, 2011

Sedih nye!

Apalah aku nie. Apesal lah bangang sangat. Pergi letak cermin gabak tu kat tingkap. Lepas tu kipas terbang2 langsir bilik aku habis jatuh. Nasib baik tak kena aku ke kan. Sedih giler!! Cermin tu lah peneman paling setia aku kat bilik nie selain patung bear. Alahai... sedih nye.

Mungkin bagi korang alah, cemin je kot. Tapi aku lain. dah biasa pakai cermin panjang-panjang. Nak tengok pon senang.Portable lagi tu..Aku boleh letak kat lantai atas meja sume. Alah, kena beli lagi. Kena beli lagi. Di ulangi kena beli lagi. Kurang-kurang RM30 jugak lah. Alah.....isk!

macam nie jugak lah bentuk nya

3 comments:

EJA said...

alalala...suka cermin rupanya..

EJA said...

alalala...suka cermin rupanya..

@ku d! sin!e said...

suke...sebab tengok muke sendri..haha