.

Followers

Friday, May 6, 2011

K-PoP Malaysia >> Gula-Gula

Rasa nya dah ada blogger yang buat entry pasal mereka. Aku pun baru tau cerita nie. Yelah, baca surat khabar dah jarang nak blogwalking pun masa takda. Sekarang tengah final exam. Tapi aku nak wat entry sikit lah. Tengok gambar dulu...






Okey, dah tengok gambar kan. Aku ada soalan yang boleh korang respon.
  1. Kenapa kumpulan nie tak kena banned pulak? Yelah kalau tengok dari cara pemakaian. Aku tengok takda yang tutup lutut.
  2. Nie dari Malaysia ker? Ingat kan Indonesia sebab make-up macam tebal jer.

...>>> Ehhh, dieorang ada Facebook tau. Boleh lah like dieorang sapa yang suke..heeee

4 comments:

Gimi said...

mangga pun tak kena banned

@ku d! sin!e said...

a'ah kann...
wartawan tak kepoh pon.

PinQib said...

hodohhh


Psss.. Sorry lama tak jengokk.. Haiiiiiiii

@ku d! sin!e said...

hahaha....
hai...