.

Followers

Wednesday, May 11, 2011

Saje2 upgrade Mozilla Firefox 4


Ini lah rupa nya Mozilla Firefox 4. Dah macam Google Chrome kan..???? Orang lain dah berabad upgrade tapi aku baru nak upgrade. hahaha. Yelah, aku kan jarang online. hekk!!! hahaha. After upgrade aku mengada tukar personas pulak.. Meh tengok apa yang aku pilih..

Cute Dessert
Macam comel jer persona yang nie. Ada gambar cartoon cupcake dan donut semua. Macam happening jer bila aku nak guna Firefox ni. Tapi lama-lama aku rasa serabut pulak. hahaha...Macam colourful sangat..


Nodame Love
Ahaa... Apa hal pulak aku nak pakai yang nie. Macam sangap jer. Hahaha.. Walaupun aku suka tengok anime tapi nie macam dah lain macam. haha. Bila aku guna orang tengok aku punya Firefox mesti first impreesion dieorang kat aku yang aku nie 'Notygirl' or 'Badgirl' . heee...

-
-
-
-
-
-

RIOT 01 Polka Dots

Last2 aku guna nie jer. Tak semak sangat tak serabut sangat. Hahaaha....

No comments: