.

Followers

Monday, December 12, 2011

D' Nangka Restaurant, Bukit Katil


Minggu lepas aku kan pergi Melaka. Ada satu lagi restaurant yang aku nak review iaitu D' Nangka Restaurant. Restaurant ni terletak kat Bukit Katil, Melaka dan memang dekat lah dari Ayer Keroh. Restaurant ni jugak betul-betul tepi jalan. Kalau korang tengok restaurant ni meriah dengan lampu warna-warni. So, aku dengan office mates try lah makan kat sini.

Otak-otak sebakul RM6.00

Ni nasi goreng ikan masin. Banyak tau..
Ada LCD tu yang meriah tue hahahaaa

Orang ramai lah jugak

Mestilah ada nangka. Sesuai dengan nama restaurant nie

Makan bawah pondok pun boleh

Memang pokok nangka je tepi restaurant tu

Kaunter bayaran tau.. sebelah tu ada vespa biru.
Cop Vespa..!


4 comments:

kura said...

d.nangka? err. xpernah jejak lg. selalu makan kat restoran seberang jalan tu aje. asam pedas apa entah. lg sodap wo. heheh

ainasuhana said...

aku tak makan asam pedas sangat.. macam mane tu..? hahahaha

aSLaN said...

dekat je ngan tempat saya kot.. huuuu

Saddila said...

erghhh makanan . makanan . sodap -_-'