.

Followers

Wednesday, December 21, 2011

Karafuru fruit tarts

Aku bukan lah seorang penggemar tart. Tapi bila aku tengok tart nie kan, terasa ingin mencuba. Ya, aku ingin merasa nya. Hahaha.. Tart nie semua daripada Karafuru Pavilion Kuala Lumpur. Baru sahaja melancarkan kedai nya pada hari ini. Huhu.. Harga untuk whole tart around RM79++ and RM8.50++ untuk 1 slice. Kalau takat nak buat rasa-rasa tu boleh lah try beli slice by slice. 

Bagi mereka yang nak buat sebagai hantaran ke, party ke ataupun kenduri boleh lah beli whole tart. Dia akan letak dalam kotak macam korang beli kek tu. Boleh jugak sebagai pengganti kek hari jadi. Letak lilin je kat tengah2 tu dah menarik. hehehe.. Macam-macam pulak aku nie. Antara tarts yang dijual ialah:-
  • Strawberry Chocolate
  • Mango
  • Grape
  • Oreo
  • Green Tea Red Bean
  • Raspberry Peach
  • Chocolate Banana
  • Blackforest
  • Blueberry Meringue
  • Mixed Fruits

   
Jadi, kepada sesiapa yang berminat nak merasa macam aku tu, boleh lah pergi ke Pavilion Kuala Lumpur. Jangan lupa bawak nie sekali. Boleh dapat discount. Sapa tak nak discount wehhh....


5 comments:

kura said...

kat pavi? jauh noooo. melaka tak ada ke? hehhe

ainasuhana said...

hehehe.. belum buka lagi lah kot.. haha

littledolphin said...

TART?NAMPAK MENYELERAKAN :9

ainasuhana said...

kan...? hehe

Suwaibah YS said...

errmm... sedapnyaaaa!!! :)