.

Followers

Tuesday, December 20, 2011

Upgrade gadget..?


Aku seorang pelajar. Aku bukan berasal daripada keluarga yang berada. Mujur aku dapat biasiswa daripada JPA. Untuk aku upgrade ke iPhone 4S nie, kena fikir banyak kali. Dan jawapan nya tetap TIDAK. Hahaha... Aku dah cukup bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang nie. Mungkin keinginan tu ada, tapi itu sekadar nafsu. Bukan keperluan pun kan.

Kalau nak pakai sekalipun kan, tunggu lah hadiah ke hantaran ke dapat iPhone 4S nie. hahaha.. Kaya bakal laki aku. Hahaha.. Sekarang aku terbayang casing iPhone. Cantik tau. Cantikkkkkkk sangat...!!! Aku ada ternampak kat satu kedai nie. Harga casing tu dekat dua ratus kalau tak silap. Ada swan.. Bling-bling lagi tau.. Tapi aku tau, aku tak kan pakai pun. Sebab apa nak tau? Sebab aku GANAS..! hahahaha

US$45.00
RM197.32
US$101.99
US$20.00
US$20.00
US$5.89
US$27.99
US$35.99


Aku rasa macam nak menangis jer.. 


6 comments:

butterfly said...

tp untung... dah dpt i-phone..

ainasuhana said...

untung jugak lah.. alhamdulillah. haha

Sharinginfoz said...

ooo tidak kalau le dapat 4s ni memang seronok aja

ainasuhana said...

kalau dapat.. memang sapa2 je seronok. hehe

cikgu isza said...

oo.. gambar tu.. bersinar2 seperti duitnya juga..

ainasuhana said...

hahaha.. bersinar2...