.

Followers

Monday, August 30, 2010

Handphone mama dah ade kembar!

kan handphone aku hilang minggu lepas. beberape hari aku hidup tanpa handphone...huyoooo! best giler nyaman sunyi lagi tenang gitu. tiada sebarang gangguan..hahaaha..lepas tu aku beli lah handphone (murah2 jer)..sebab tak de banyak duit beli macam mama punye..

senang handphone nie..tahan lasak walaupon takde radio ke camera ke tapi i LIKE it very much..cuma bila dalam kelas tengah belajar kalau taip mesej bawah meja pon bunyik2..keypad nye bunyik kuat bak kate kawan aku keypad keras lagi..hehehe

cume aku punye ade kaler tu jer..hahaha

1 comment:

Qib said...

haa.. bguih nye. dalam rumah sy, xda orang pun tepon samer. weird kan?


Latest entry di:

Daddy ku agak manja?
Hantu wujud atau tak?
Dosa ke tengok orang naked!!!!
Kambing untuk dijual!