.

Followers

Friday, November 25, 2011

Tak sempat nak update

Sekarang aku busy sikit. Aku join group untuk audit satu badan kerajaan. Memang tiap-tiap hari aku kena ulang alik dari Shah Alam ke Kuala Lumpur. Hal ini mungkin akan berlanjutan sehingga bulan Disember nanti. Dah lah kat sana tak leh online. Nie pun aku baru subscribe weekly broadband kat Celcom nie. Hahaaa...

Yang paling tak best sekarang, tiap-tiap hari akan menghadap kesesakan lalu lintas untuk balik ke Shah Alam. Lepas tu aku sampai rumah matahari dah terbenam dah. Nak tengok cerita kat tv3 tu pun aku dah malas. Sebab penat.. Hahaaa

InsyaAllah lepas nie aku akan update blog balik. Aku pun baru install application untuk blog dalam handphone aku nie.. Hehe.. Boleh lah aku buat short entry ke kan sementara aku tengah buat kerja tu. Assalamualaikum...

1 comment:

kura said...

untung la ada henpon canggihh. heheh