.

Followers

Wednesday, March 3, 2010

bawak toyol dlm test.....huhuhu

hahaha...cm wat pendedahan berani jer...tapi kan memang pown aku wat toyol n bwk msok test td petang...waahhhhh!!!! cm jht jer aku nie...kepada yg tau subjek PSA (public sector accounting) and MAF tu tau la cmner...

yg PSA tu mak aiiih...banyak giler teori...tepu sgt dh pale aku bace mlm td...dh la xder teman yg leh meset2 wat lpas tensen...alih2 kol 1.30 tdo n bgun terlambat lak..tp xpe pasal test kol 10.15...aku mandi,sidai kaen..n bagi mam ayam kat reban...! hahaha...cm penternak lak...eh2..lari topik sat..

MAF la byk sgt teori yg kne hafal smpi biru jap muke aku hafal bnde alah tue..pdhl senang jer pusing2 tebalik2 jer rumus nyer...ckp cm senang jer kan tp aku jer yg bikin payah..hahaha...aku tukis kat A4 paper pastu letak kat poket...konon nyer nk g toilet tgok la kan..tp kan...tp nyer..

aku X BUAT POWN cmtu..mmg bnde tu dlm poket aku betol x tipu..tp x tgok pown...cm x bes lak nk tgok toyol tuh..hahaha...kwn2 se-geng aku jer tau aku wat mcm tu..hihi...tobat2...

5 comments:

=MissRynn= said...

that my fav masa study.. toyol byk gila.. kui3x.. pakai sweater.. letak toyol dlm sweater.. hehehe

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ said...

sekali sekala takpe~
jgn slalu

@ku d! sin!e said...

to missrynn:
ahaa..mmg aku pki sweater pon..
hahaha

to ayudeadwish:
xslalu psl test n exam kn bpe kali jer 1 sem..hahaha

yana89 said...

yup,mmg aina bwa toyol pun~~♥
tp xsempat nk gune beb, mase ckit tul time test nie...
xpe,at least kite dh try slagi bole...T.T

@ku d! sin!e said...

to yana89:
hahaha..ko kantoikan aku pas aku wat pengakuan..hehehe