.

Followers

Monday, January 17, 2011

Big Apple 365


Ianya merupakan salah satu promosi yang berlaku di Big Apple. aku tengok bende nie secara kebetulan sewaktu aku mengidam nak makan donut bersama kawan-kawan aku. Mase tu aku dengan kawan-kawan aku pergi ke SACC MALL sebab nak pergi cari interview experiences. macam2 pengalaman dapat..paling tak boleh blah biler aku cakap aku tunggu result SPM...huhu..kena tipu hidup2 kau..

Kembali ke donut tadi, aku tengok macam best jer bende alah tu. aku tanye lah pasal bende nie. kire macam kad untuk dapat diskaun apabila beli donut lah. Macam biasa lah, aku kan suke bende2 merepek gini. Berbekalkan RM15 aku pon join dan dapat goodie bag with some cute stuffs. haha..tak caye boleh tengok kat SINI..

Kad nie sesuai untuk mereka yang penggemar Big Apple Donuts sebab korang boleh dapat 10% diskaun dan kupon2 yang menarik untuk korang gunakan..haa, yang atas tu merupakan donut yang PALING AKU SUKE. SANGAT2 SUKE!!!!

No comments: