.

Followers

Wednesday, January 5, 2011

masuk semester 6 dah..

kejap pulak rase nye. tibe2 dah semester 6.result LAW belum okey lagi. aish, bile lah nak okey nie. merunsingkan fikiran aku jer..semester depan aku nak praktikal. ade suggestion tak kat mane?? kalau boleh nak yang dekat2 jer dengan elaun yang berpatutan. at least lepas lah duit minyak motor aku dengan makan aku ke kan. kalau boleh lah..hehe

semalam aku nak pergi kelas menaiki motorsikal cabuk aku tuh aku khayal. boleh pulak aku nak belok ke JUSCO. nasib baik tak terlepas simpang ke seksyen 7. hahaha...! aku ingat aku nak pergi kerja. lupelah pulak yang aku dah berhenti dan sekarang aku memegang title STUDENT kembali.. hahaha..boleh pulak kan..pengalaman bekerja cukup berharga walaupon sebulan.

sekarang first week mood nak belajar takde lagi. mane ntah pergi. tertinggal kat dataran kot waktu sambut new year.haha..kebanyakan lecturer briefing subject ajer tapi ade jugak yang dah belajar. due chapter sekali harung! hahaha..yang penting jadual aku semester nie sangat best. santai di waktu petang...

1 comment:

Qib said...

kita br masuk sem 3
(wuwuwuw)
| Perlu MALU jadi single |