.

Followers

Thursday, January 27, 2011

Biler lah nak cat bilik nih...!

Minggu depan start cuti seminggu. Mid-term break. awal kan?? sebab nak sekali kan dengan cuti Tahun Baru Cina. jadi tak lah cuti banyak2 hari kan. Lecturer pon dah siap bagi soalan homework bertimbun. tapi lagi bertimbun mood malas aku sebenarnye. aku cadang cuti nie nak kemas bilik. nak cat bilik nak tukar langsir sume.

konsep macam nie sangat menarik. tak serabut kan..tapi bilik aku banyak barang..


Bilik yang sekarang warne pink. sungguh aku nyatakan di sini aku TAK SUKE PINK. asalnye nak beli colour merah tapi abang cakap macam terang sangat. so, ambil lah colour yang cerah sikit. hasilnye warna pink. dengan bilik2 die sekali PINK. hahaha..

Wahhh! cantik nye yang nie..kahwin nanti nak buat macam nie..simple jer 

Aku suke warne putih. aku nak cat bilik kaler PUTIH. biar sejuk sikit mate memandang. tapi macam cepat kotor lak. ehhh..macam lah ade budak kecik kan. tapi anak buah aku biler datang nanti akan terjah bilik aku. modus operandi nya nak ambil anak patung kat bilik aku. haish.. tapi aku memang berkenan warne putih nie.

aku rasa boleh macam nie je. sebab bilik aku kecik..

* kite tunggu minggu depan. jadi ke tak aku cat bilik nih. haha

No comments: