.

Followers

Friday, January 7, 2011

runner carik minyak...huhu

sebungkus ke sepaket??? musykil2..
 semalam aku ditugaskan untuk membeli minyak masak. semua sedia maklum kan bahawa bekalan minyak masak pada waktu ini amat lah kritikal. huhu..oleh kerana mama memerintahkan aku untuk carik so aku pon pergilah. ecehhh!

mule2 aku pergi Pasaraya Meru. bekalan HABIS! lepas tu pergi Pasaraya PKS tinggal sepaket ajer. aku pon amek terus pergi kaunter. aku pandang orang lain ade yang pegang minyak. aku pergi rak barang balik tengok pekedai tu baru buka satu kotak lagi. aku pun amek lah satu lagi sebab setiap orang terhad kepada DUA paket minyak masak sahaja.

Lepas tu aku pergi pulak kedai runcit. dapat dua paket lagi. huhu..kesimpulannya, aku dapat 4 paket minyak masak untuk hari nie. okey lah tu cukup untuk bekalan seminggu. hahaha...lain hari aktiviti penyamaran akan dimulakan. aduhai, beli minyak masak je kot..huhu. MINYAK MASAK...HOHOHO...

3 comments:

PinQib said...

skarnag ramai sembunyi minyak. watda betoi kan
| Perlu MALU jadi single |

Sharinginfoz said...

kalau naik harga baru nak senang cari kan

Muhammad Safie said...

gune r minyak masak cap helang..haha