.

Followers

Sunday, October 10, 2010

10.10.2010

ramai giler lah yang kawen pada tarikh nie...hahaha..dapat kad undangan pon banyak tapi aku tak pegi lah kan...mak aku yang pegi ye..huhu...bagi dieorang tarikh nie akan jd tarikh keramat dalam hidup dieorang tapi bagi aku takkkkk..pasal ape??? pasal esok pagi aku ade test....wahhhhh!!!

so happy for that hah..?? after test i have replacement class for MAF and shooting for mandarin drama...AHAD WEHHHH!!!! tapi macam hari bekerja jer...mane hilang hari2 cuti aku semua nya...tadi sehari suntuk kat rumah da'a siapkan LAW mind mapping and assignment with yana and da'a...but petang2 tu mereka dah tido...hahaha...(ngumpat here)

and the good news is next week is my last tutor week...after that i have final exam...yahoooooo.com!!!! hahaha..(sengal) tibe2 gembira nak exam pasal ape?? stadi pon belom lagi..haha..terkapai-kapai ku kelemasan, di dalam timbunan buku dan buah pulasan....apekahhhh???? hahaha..(sengal one more time)

p/s: tadi petang balik rumah naik moto kena ngorat lak..(malu)
      tak boleh blahhhhhhh....! hahaha

3 comments:

PinQib said...

AKU CADANG NAK KAWEN, 180818. LAWAX??

Jum Singgah yer
Latest entry di:

Kehebatan 2010 hanya untuk….

@ku d! sin!e said...

huhu..lame lagi tu..
ok gak tarikh tu yer..

yana89 said...

pe kah kwn ak membebel kat page nie...
pape pun,ak bru buka blog ko ni..
t rerajin r check emel,kot2 ak bru antr pic drama...hehe

p/s:td ak,atiq ngn daa layan cte The Other Guys..hakhak!!klaka seh..