.

Followers

Friday, October 29, 2010

tak pergi sekolah ke hari ni?

yes. tak pergi sekolah ke hari nie?? hahaha.. cerita nye macam nie. aku pergi pasar pagi tadi. niat nak beli buku REMAJA n CLEO. dah lame rase nye tak pergi pasar. hehe.. aku teringin lak makan apam balik. so aku beli la tapi mintak kat abang tu jagung nak banyak2..haha..suke jagung! lepas tu abang tu cakap tak sekolah ke hari nie????

aku senyum je lah. aku cakap tak sekolah..hehe..exam sekarang..abang tu cakap lah pulak. ape?? SPM? hahaha..ape lah abang apam balik nie. aku cakap lah balik. tak lah sekarang tengah exam. die jawab oooo...sekolah kat mane??? aku senyum lah...kat uitm...hehehe (ingat aku budak skola erk??)

aku ingat mak aku je yang cakap sekolah2 nie. pasal tiap pagi jer kan mama kejut..OYONNNN!! TAK PERGI SEKOLAH KE HARI NIE?? ahahaha..lucu lah mama nie. tapi aku tak kesah pon. sekolah ke kelas ke kuliah ke janji aku pergi nawaitu aku nak belajar. ilmu yang aku ade bukan untuk dibanggakan sebab ade lagi orang yang berilmu dari aku.

3 comments:

PinQib said...

beest kna x p sekolahh., x p kelas, x p uni.. osk

@ku d! sin!e said...

hahaha..freedom abiz kalo gitu..

a.i.n.a.n.a.d.r.a.h.r.o.s.l.i said...

nsb bek die x tny adk tgktn bpe??untung 2 wei,trase mude la plak..hehehe