.

Followers

Friday, October 15, 2010

tibe2 emosional pulak malam nie

Yang nie aku ak tahu lah kenape sebab aku jadi sensitive tibe2..angin kus kus mane lah yang datang sampuk aku..macam tak de mood dan ntah ape ape lah aku pkir sekarang nie. FB aku dah kucar kacir. aku pergi ADD ntah sape2 kat suggestion tu lepas delete gambar gambar, pastu tulis status pelik..Aik..aku sendiri tak paham kenapa lah aku boleh bertindak sedemikian rupa.

nak kate aku period lom tibe waktu lagi. macam kosong jer macam kurang kasih sayang macam rindukan seseorang macam dan macam macam. manusia kehendak memang tak terbatas kan. adekah aku terlalu menginginkan sesuatu yang aku nampak kat JUSCO yang menjadi kan aku macam nie..probably yes or no..but i think it can be..Please..i want it to be mine..tak penah pulak aku nak barang sampai macam nie..

No comments: