.

Followers

Tuesday, January 31, 2012

Kita kena kahwin awal tahun

Setiap orang mempunyai angan-angan termasuk lah aku. Aku memang suka pasang angan-angan. Tapi aku lebih suka cakap yang itu adalah impian aku. Impian aku untuk melihat tulip dengan mata kasar aku nie. Ya, mata aku yang sepet nie. Aku nak pergi Holland (Netherlands) untuk merealisasikan impian aku tu. Sapa same macam aku? hahaha

Kalau nak pergi sekarang macam tak best. Sebab kenangan tu tak dapat diabadikan bersama insan tersayang. Kire nye ni merangkap destinasi berbulan madu lah. uhuk uhukkkk gatal kau..! Setelah aku kaji kan (angkat spec kat hidung), aku kena kahwin awal tahun. Sebab nya terus pergi honeymoon. Sebab nya lagi waktu yang paling sesuai untuk tengok tulip sekitar April or Mei. Pada masa itulah bunga-bunga tulip tengah mekar dan dituai.

Benih-benih tulip ditanam pada October hingga November setiap tahun. Kalau pegi waktu tu tak dapat lah tengok tulip kan. So, kena rancang kahwin dari sekarang..!! (hentak meja) hikhik. Hujung tahun AirAsia selalu ade promotion. Beli tiket awal-awal. Menjimatkan. Wahhhhhh... Cop! Aku tak habis belajar lagi lah. Kan impian je nie. Akan ku jadikan kenyataan yeahhh!! (energetic giler).







p/s: Tulip kat Bukit Larut pun aku tak tengok lagi. hehe


2 comments:

PinQib said...

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh nape kahhh.. fave bunge kite jgk bunge tulips

ainasuhana said...

Kite serupa kah...????! Hahaha