.

Followers

Wednesday, January 4, 2012

Perubahan emosi

Minggu ni lah aku rasa lain macam jer. Asyik nak marah-marah jer. Dari malam tadi pulak aku rasa pilu jer. Rasa sayu rasa sunyi. Lepas tu macam sebak je. Terasa pape sikit mula lah mengalir airmata. Tanda-tanda menopause??? ohh tidakkkk...!!!!!!!!!!!

Tahun nie aku baru nak masuk 23 tahun tau. Belum lagi lah. Lambat lagi nak menopause tu. Aku bukan apa. Kesian kat orang sekeliling aku. Lagi-lagi yang tersayang. Asyik terkena je tempias perubahan mood aku. Yeahhh, aku akui yang aku agak sensitif. 

Tak nak lah macam nie. Aku nak happy jer. Senyum jer.. Tapi macam mana. Dada nie sebak je. Aku rase lah kan, aku kena nangis dulu kot baru okey. Hahahaha... Bagi sebak tu hilang. Kalau aku tak nangis macam mana sebak tu nak hilangkan. hahaha.. *idea*





4 comments:

~ NANA ~ said...

takmo sedih2 k...b happy :)

PinQib said...

comel kasut. hehehehehehehe

.ciknoey. said...

nga period ke?
kawal emosi.. saba ye.. :)

cEro said...

cuba buat sesuatu yg menggembirakan. or kalo tak boleh jugak, cuba diam je, jgn marah2..

you can do it girl..