.

Followers

Monday, June 14, 2010

berkualiti ke protege mentor kumpulan B???

Sekarang kita sudah tahu protege dan mentor mana yang masuk ke peringkat separuh akhir program realiti Mentor musim ke-4. Baru saje tadi habis kumpulan B dan keputusan telah pun diketahui di mana protege dan mentor Mohd dan Ziana Zain serta Adi dan Dayang Nur Faezah telah layak ke peringkat seterusnya...rase kesian pulak kat Ayim..yelah mase konsert pertame kan dapat markah highest...tup tup tup tersingkir pulak..

Di sini aku nak lah jugak bagi komen tentang mereka:

    Ayim memang seorang yang berbakat dalam bidang nyanyian genre rock...memang leh menyanyi pon kan tapi aku rase biler dia nyanyi bab yang corus tadi kan macam kurang lah...macam menjerit bukan nyanyi pon..tapi kadang2 okeh jer..penah ada juri suruh Ayim cari sedap bila nak menjerit tu..betol, aku sokong...

   Mase kehadiran Mohd ni aku pelik sangat...eh, tibe2 tuka ker protege ziana zain nie..hahaha..mase tu aku terlepas yang diari diaorang ke ape ntah...first2 aku dengar macam mawi pon ade suara dia nie..hahaha..lama2 dengar tak de pon..dia nie suara memang boleh tahan..lagi2 kalau nyanyi lagu rock kapak dan jiwang yang lama2 tu..hahaha..yang aku tak suka dia nie kan kalau nyanyi tu kaki tak leh duduk diam..maybe tu style dia nyanyi tapi aku tengok macam berkawat atas pentas jer masa nyanyi dengan Meet Uncle Hussien tadi..

   Lastly Adi..yang nie suara memang takde lagi kat industri hiburan tanah air kite..suare memang sedap sampai kan anak buah aku cakap suara nye macam Dayang versi lelaki..hehehe...aku sokong pendapat juri tadi..Adi kena pilih genre apa yang dia comfortable with..sebab aku ingat lagi dia mase mula2 Mentor dia cakap nak jadi penyanyi RnB..tapi sekarang nak jadi versatile pulak..sekarang artis baru banyak nak jadi macam tu..aku dengar Adi nie kalau nyanyi lagu ape pon ade lenggok RnB dia...lepas tu Adi ni suka nyanyi lagu medley..perasan tak???

Semua kat atas tu pendapat aku jer..mintak maaf la kepada keluarga,kawan2 atau peminat yang berkenaan kat atas tadi yer..hehehe...anyway gud luck for them!! aku sebenarnya kan peminat Ziana Zain...dari kecik lagi taw..hahaha...pastu kan aku suka giler lah kat baju2 yang dia pakai..semua cantik2 n sponsor dari Rizal Rizalman kalau tak silap...(nak jugak baju macam tu..)

3 comments:

Sharinginfoz said...

entahlah kan

Anna Boleyn said...

hehe.hana pon nak wat entry sal ni gak. mula2 minat ayim.tp now dah terminat mohd lak. hakhak. tak sangka betol dngan markah yg die dpt smlm.


p/s : jom tengok video nota cinta episode 3 kat blog hana nak? :)

ainasuhana said...

aku minat
Ziana Zain..hahaha