.

Followers

Wednesday, June 9, 2010

result kuar esok kah????

ada kawan-kawan cakap esok result kuar.....betol kah??? aiseh, bila pikir pasal result ni kan susah hati betol..yelah aku jawab soalan tu memang la jawab sume jawab lah complete lengkap..hah....tapi betol salahnye belom tentu tahu kan...iye2 lah aku konfiden sangat tapi rupa-rupanya salah...kan dah kes panahan jiwa dan mental aku...aku harap result aku okey walaupon tak dapat dean list...kalau dapat alhamdulillah sangat...

untuk pelajar politeknik result anda bakal keluar 16 june nie..dengar khabar nye lah...kepada penuntut politeknik semua moge dapat result yang elok2..hahaha....semua student ngah tggu result kan...same2 lah kite berdebar-debar...ewah...hahaha...

2 comments:

Redbloodsnow said...

hope u did great dear!!! teringat dulu time zie nk pi ambik rsult. debar debar wooo. dlm ati mmg berharap giler result bagus. klo teruk..kompom jd bola arr jawapnya ngan omak..hehe :P

ainasuhana said...

hahaha,,,
tapi nak check dari td x leh...
traffic jame...
hahaha