.

Followers

Thursday, June 10, 2010

OPS DUIT SAYE ADE RM30 JER...

tengah hari tadi aku pegi Klinik An-Nur kat meru...aku bukan demam ke batuk ke ape ke...hahaha...malu pon ade nak cakap nie...yela aku risau lah pasal bile aku buang air besar ade kuar darah...aiyak...!  mesti korang dah pikir macam-macam kan... bukan aku kene sontot ke buasir ke...dengan penjelasan doktor aku rupe nye kan ade lah salur darah dekat dubur tu pecah...

sebab nye ade dua. pertama sebab makanan dan kedua sebab sembelit...doktor cakap aku punye sebab makanan jadi takde lah buasir nya pasal aku tak rase sakit pon..tau2 je kuar darah...doktor suruh aku makan masak kicap ke lemak ke bening ke...makan pedas-pedas yang ade cili api dan lada hitam ke putih ke tak boleh...huhu

masalahnya aku nie suka sangat makan pedas..kalau sehari tak makan pedas rasa tak lengkap je hidop...pas nie aku kene lah pantang makan..sebab salur darah yang pecah lambat baek...sampai kaunter nurse cakap semuanya RM50...hah! RM50...??? leh tak hold ubat nie jap...saye nak pegi cucuk wet jap...hahaha....kat poket aku de RM30 jer...aku mintak kat mama...hahaha...malu tol nak bayar wet tak cukup...dah la tadi doktor laki...tak payah nak malu2 citer aku sakit aper..hahahaha...

**untuk adik-adik yang sunat tu semoga cepat baik ye...bukan ape, tadi dok aku tunggu dah due orang    sunat..hahaha...yelah..musim cuti sekolah kan..

2 comments:

Anna Boleyn said...

oo..hmm moga awk cepat sembuh yerr :)


Salam kenal..1st tym dtg sini. :)

p/s: jom dtg blog hana balik nak?? Ada header baru. nak mintak komen okay ke tidak :)

ainasuhana said...

boleh sajer..hahaha