.

Followers

Tuesday, August 16, 2011

Batuk-batuk pulak dah.


Since last week lagi aku dah batuk. Tapi aku batuk tak lah teruk sangat. Kira batuk tak berkahak semua lah. Batuk biasa. Bila tak batuk tu aku nampak normal jer sihat macam orang lain. Tapi bila aku batuk, susah nak berhenti. Kadang-kadang tu sampai berair mata aku. Macam orang menangis. Lagi satu perut macam senak. Sebab batuk jer. Penah rasa kan???

Sekarang nie kat office pun aku batuk jer. Aku takut staff kat office nie tak selesa sebab aku batuk jer. Yelah, mana tau mengganggu konsentrasi mereka nak buat kerja. Aku pulak buat bising dokk uhuuukk uhukkk jer... kan. Nanti balik kerja aku nak carik ubat batuk. Yang boleh melegakan tekak. Apa brand yang okey lah agak nye ye..


2 comments:

yana89 said...

ni ak rasa sebab mkn asap motor byk sgt..cer ko pkai mask tiap kali nek moto,ne taw jd ke x..

ainasuhana said...

yeker?? konfem je ko kan pasal asap moto. kalau pasal asap moto kan, dah lame penunggang moto kat Mlaysia nie kena batuk2 tau. hahahahaa