.

Followers

Friday, August 12, 2011

Preparation for raya #5

Hari apa ntah (lupa) dah buat dah. Kan aku ada cerita kat enrtri yang lepas pasal kuih atau biskut sampan. Malam tadi buat lagi. Sebab ada tempahan lagi. Dah cakap dah tak nak ambil tempahan tu. Tapi orang tu nak jugak. Mengenangkan saudara sendiri, mama pun buat lah balik semalam. Kali nie aku upload picture sekali ye..

Inti untuk biskut nie
Tepung yang di bentuk mengikut acuan
Amik acuan yang dah ada tepung tadi tu
Isikan dengan inti tu. Guna kan garfu ye. Jangan tekan2.. nanti tak cantik
Ready untuk masuk oven. hehehe

Sekian, terima kasih....

3 comments:

yana89 said...

uwaa...tul2 bentuk sampan..
first time r tgk!!!ehe...

@ku d! sin!e said...

ko kannn...semua dengan aku nak jadi first time kat ko... hahahaa! best kan kawan ngan aku. byk bende ko tau..hahaha

yana89 said...

tul2,aina mmg byk ilmu pengetahuan am dia..perkataan keciprat pon ak blaja dr ko..huhu