.

Followers

Monday, August 8, 2011

Preparation for raya #2

Hari nie aku temankan anak buah dengan kakak aku pergi beli langsir untuk rumah mereka. Aku nie jadi perunding hiasan dalaman jer. hahahaha...perasan kan...??? Aku tak beli sebab langsir rumah aku dah ganti tahun lepas. Masak lah nak ganti tiap2 tahun kan... Sekali beli jer 30 meter untuk ruang tamu sahaja.. Rumah banyak tingkap biasa lah....

Kami pergi Jalan Taiping, Klang. Sebab kat sana harga pun berpatutan. Tak payah nak pergi jauh2. Cuma choice tu tak lah banyak sangat kan macam kat Jakel. Tapi okeylah...Kalau banyak2 sangat nanti tak tau nak pilih yang mana kan...

Acap yang tak reti duduk diam...
Diaorang nie sukahati jer nak duduk kat mana. Tangga ke
atas kedai nie looks so scary tau....!
Aktiviti tawar-menawar tengah berlaku...hahaha
Dah selesai beli barang...nak balik pulak..




1 comment:

ade2mama said...

owwwwwww....:p
shoping sakan nmpk??
huhu