.

Followers

Thursday, August 4, 2011

Berbuka dengan Cik Siti Hajar


With Cik Siti Hajar
Aku tengah kerja tiba2 Hajar telefon. Ajak buka sama kata nya. Aku cakap aku tak nak. Sebab nanti dia cancel saat akhir. keh keh keh. Okey lah fine kan dia pun cuti. Aku cadangkan lah makan kat Afnan Tomyam, Klang Utama since dia pun tak tau nak makan  kat mana. After office hour habis, aku singgah kejap nak booking tempat.

Maklumlah, awal bulan kan. Nanti tempat ramai kalau tak booking awal2. Sebelum balik rumah tu aku booking tempat dengan order makanan sekali. Hajar request nasi putih, sup campur, daging masak merah, paprik campur. Aku tambah udang goreng tepung dengan air tembikai 1 JUG. Aku order semua nya untuk 2 orang makan. Aku lupa yang aku tak makan sayur pun. Lepas tu aku makan sikit jer. hahaha



nasi 1 pinggan lagi tu bukan aku punya. hahaha
After berbuka puasa
Kami pun melepak lama2. Oleh kerana aku order lauk tu semua untuk 2 orang makan, lauk pun tak habis. Air tembikai tu pun sama. Kitaorang bungkus jer lauk yang tak habis tu pastu suruh Hajar bawa balik. Yelah, Kalau aku bawak balik, konfem tak di makan. Sebab sahur aku tak makan sangat lauk2 macam nie. Tak tertelan. hehe


 


Terima kasih lah ye Hajar ajak aku buka puasa
sama dengan ko. Kalau kita pergi ramai2 lagi mesti
meriah kan. Next time maybe...


Selamat berpuasa semua..!!!!!

No comments: