.

Followers

Saturday, November 6, 2010

hari nie mood stadi.

 kan aku suka stadi last minute. macam terer lak kan nak stadi last2 minute nie tapi habit yang sudah melekat tak dapat dipisahkan lagi. di dalam ke-stadian aku tu aku sempat gak berkebun. kemas pokok bunga kat depan. sapu daun-daun kering berguguran yang setebal sejengkal ade kot. tapi takde lah sampai ade ular kan. haha.

begini lah rumah kampung yang ada laman dan perlu dibersihkan. lepas exam nanti siap lah semua bunga2 tu aku kerjakan. kalau dekat rumah nie kan, kalau aku dah pegang parang mama risau jer. bukan aku nak pergi parang orang nanti aku tebas semua pokok yang aku nampak semak. bagi aku pokok besar2 nie semak tapi mama pulak pikir pokok tu gemuk. ish..

aku bukan potong atau tebas semua sampai habis, aku cantas jer dahan2 yang lama nanti biar lah die tumbuh dahan baru. keluar putik lepas tu boleh berbunga aje. kann?? hehe.. tak kesah lah asalkan bersih sikit lah. sebab bunga banyak sangat tak terurus jer nanti. haha..kalau lah ade tukang kebun....erm.....hihi

2 comments:

Sr. Maryam Fatanah said...

jalan2 disini..gd luck exam..dtg la ke blog sy plak..huhuhu

ainasuhana said...

hehe..okey...