.

Followers

Friday, November 26, 2010

New Staff at JUSCO BANDAR BARU KLANG

yes. sempena cuti semester nie ramai lah carik kerja sambilan. termasuk lah aku.
aku pada asalnya hendak buat part time aje sebagai cashier kat JUSCO tu. tapi tak dapat lak. kena tukar jadi sales assistant dan full time. jadi agak lah penat. tapi aku enjoy laj jugak sebab ade budak2 sekolah yang loyar buruk. boleh jugak buat sembang2 gelak2 gauh2 ke kan. haha..dengan budak sekolah pun jadi ker.

mule2 part time balek umah dalam lepas maghrib tu HR call suruh masuk jadi full time. malam tu jugak lah carik kemeja putih dengan seluar slack. ish! dah lah satu kedai je yang jual. tu pon saiz paling kecik saiz L. nak tak nak beli jugak lah. lepas tu balek rumah oter lah ape lagi kan. takde shape lah tak lawa. perasan cantek! haha..takdelah. macam pelik pulak pakai baju lurus je kan.

mule2 masuk keje security guard tegur aku punye kasut. die cakap tak leh pakai kasut nie (crocs). bengang tol aku. sebab mase interview boleh jer pakai. cerewet! sibuk je nak carik pasal dengan aku. hehe. sekarang buzy sikit. sebab kena tukar harga barang2 dengan harga yang baru. aku jage department DIY. aku pon tak tau ape bende. tapi macam barang untuk rumah, barang kereta macam2 lah.


p/s: mcm malas pulak nak update pasal ASC pasal kne upload gambar banyak. hehe

4 comments: