.

Followers

Tuesday, November 9, 2010

suke kumpul kad keahlian.

ade tak sesiapa yang mempunyai hobi macam aku. tapi kan aku nie bukan boleh diiktiraf hobi lagi lah sebab aku ade sikt jer. tak lah addicted sangat kan. cume kebiasaan nye aku memang suka betul buat kad keahlian. asal pergi kedai yang menawarkan kad keahlian kan mesti aku daftar. tapi tak lah semua kedai yang aku pergi aku buat kan. kedai yang selalu aku pergi jer. haha

dalam dompet aku sekarang aku kad nie:-
  • J card (p/s : J card privellege bukit raja 11 nov - 15 nov. hihi)
  • Summit privellege card
  • Tesco clubcard
  • Bonuslink
  • Popular card (untuk orang popular jerk..ahakz!)
  • The body shop member card
  • Fiori~Fiori privellege card (untuk perempuan sahaja)
  • BS Bakery Shop (sebab selalu beli barang buat kek)
  • McD VIP junior (mase drive-thru die bagi. tak patot tol)
  • APT reward card (kadang2 die bagi discount gak)
  • S&J member card
korang macam mane? hahaha..jangan cakap aku batak pulak cuma aku suke jer. hahaha


2 comments:

Mr H said...

Haha.. Saya kumpul kad ATM ngan Kad kredit dah la.. Dengan ada sekeping kad enrich. Nak kumpul kad pengenalan banyak-banya tak boleh.. huhu :(

@ku d! sin!e said...

hahaha...aku kad kredit tk mampu lagih...hehehe