.

Followers

Wednesday, November 17, 2010

kalau dah habis sekolah tapi pergi sekolah macam nie lah. haha

minggu lepas aku temankan anak buah aku pargi sekolah rendah la ye. adik-adik die nak ambil hadiah sempena hari kecemerlangan sekolah. huhu..dah lame tak pergi sekolah taw..
aku, ani , ayin, dan kakak
macam same lak aku ngan anak buah aku kan. hahaha..silap2 orang ingat sebaye. yelah tinggi labih kurang jer..tolak tambah..haha..ani tahun 6..dapat 3A 1B 1C untuk UPSR dan 89% untuk PSRA..alhamdulillah..okay lah tu kan..tak lawan aku lah kan..hahaha! poyos je lah.. tapi aku sekolah agame dapat sikit jer..dalam kelas aku kan aku lah perempuan yang dapat paling rendah. dah biase lah..tu lah, sape suh letak aku kat kelas first. ingat aku pandai sangat ape...hehehe


yang atas nie name safiya aka sapiya atau sapehok..hahahaha..die dapat hadiah name nye 'anugerah lonjakan prestasi'..amacam??? pasal die selalu dapat C je manjang. akhir tahun dapat majoriti A..ntah lah..baru tukar minyak hitam korek blok kot tu yang pecut terus. hahaha..alhamdulillah...


 AKHIR KATE, MEROKOK BOLEH MEMBUNUH!!!! ISH

No comments: