.

Followers

Thursday, November 11, 2010

UNSTOPPABLE MOVIE

 
movie time..! tadi aku dan kawan2 aku pergi tengok cerita nie kat AEON Bukit Tinggi. hehe..berjaya jugak aku pujuk kawan aku yang orang Johor balik kampung esok. dia dah lama nak pergi sana tapi aku tak sempat je nak tunjuk kan jalan. so, tadi kiteorang pergi lah same2 walaupon gerak asing2 sebab aku dari Meru die dari Seksyen 7.

Cerita nie sangat best sebab mengisahkan keretapi dengan muatan chemical dan takde pemandunya. bergerak sendiri lah kirenye. kalau keretapi tu tergelincir, ia akan menyebabkan kehancuran sebuah bandar. WAHHH!! dasyat tak? haha..jadi cerita nie penuh dengan adegan yang mencemaskan dan mendebarkan. aku tengok wayang pon dah siap teruja mase orang nye nak berhentikan keretapi nie.

kalau boleh berdiri aku dah berdiri dah sebab terlalu excited tengok cerita nie. hahaha. tapi nanti orang belakang marah kat aku pulak. aku rasa kalau tengok 3D mesti best jer. The most moral value is from the small careless, it can be a big trouble! berhati-hati selalu ye..

2 comments:

Pejuang Kesenian EXtreme said...

Teringin lak nak tengok..aritu tengok cite lain,mungkin minggu ni kot tengok cerita ni..

ainasuhana said...

erm..bagus..
konfem tak rugi..hehe