.

Followers

Thursday, November 18, 2010

mimpi yang aneh..

MIMPI 1:
kelmarin rasenye aku mimpi kena kejar dengan mafia yang berbangsa cina. aku pon tak tau kenape lah dieorang kejar aku. aku takde pon pinjam duit kat along ke ape ke kan. tak buat salah kat mereka pon. tibe2 kena kejar. mafia tu naik kereta putih asyik lalu kat lorong rumah aku. patah balik pusing2 carik aku. mule2 aku ingat carik sape lepas nampak aku jer dieorang tembak. fuhhh! nasib baek tak kena. haha..

kebetulan pulak waktu tu tepi rumah aku ade guni pasir macam jadi tembok lah. aku berlindung kat situ. merangkak masuk bawah rumah jiran aku (rumah papan). dieorang tak perasan aku, tapi aku jenguk sikit dari guni pasir tu. dieorang nampak terus patah balik nak tembak aku. aku lari pergi semak samun kat rumah jiran2 aku..aku tak yakin lepas tu aku lari masuk rumah. masuk bilik kunci pintu..terus terjage..huhu..scary nyer! dah lah takde sape yang jadi superhero nak selamat kan aku dalam mimpi..hehe


MIMPI 2:
aku mimpi aku dijemput untuk photo shoot..whoa! sejak biler aku jadik model nie. ingat slim melim ape nak jadi model hahaha...sangat ridiculous..pengambaran tu dibuat kat pantai. dan aku diarahkan pakai baju macam kat atas tuh..sebijik! cume kaler je lain. warne merah dengan hitam. aduhai..gothic ape..punye lah malu aku nak pakai macam tu. aku mintak kebenaran pakai ledgings..so tertutup sikit..kes giler! 

in reality, aku tak kan pakai macam tu..memang pelik mimpi aku nie..mase ambik gambar tu pulak ramai orang kerumun. yelah tengok aku yang debab tembam sikit nie pakai baju gini. mestilah ramai tengok. nak gelakkan kan aku dan nak kutuk kot. tak kurang ade yang minat. seorang pak cik tue tu ngaku minat kat aku depan2..aduhai...weh2...aku mimpi nie..out lah! hahaha..bangun tido jer gelak sakan pikir balik...

4 comments:

ZACK ENTRY said...

ni tido lupa basuh kaki ni..keke =P

ainasuhana said...

hahaha..agaknye..
tapi dah lah jugak..

Frodo Baggins said...

wa x kesah mimpi lady gaga
apatah lagi maria ozawa
jgn mimpi cicak man sudeyh.

ehkekekekkekee ...
mimpi ngeri panjang umo

ainasuhana said...

kalo panjang umo tak nak lah..
sihat tbuh badan nak..hehe