.

Followers

Wednesday, February 9, 2011

alhamdulillah..dapat tempat praktikal.

 
mula-mula aku memang tak yakin aku boleh dapat kat tempat nie. sebab dekat UiTM Shah Alam sahaja dah ramai yang mohon dekat sini. belom masuk universiti lain dan cawangan UiTM sendiri. semasa interview pun aku tak yakin. interviewing in group and i felt i am the worst. my language so so so broken and i spoke bullshit-ing. hahaha.

but today aku dapat call from that firm. my application is approve and i am so happy with that. Speechless!! haha. macam terlebih excited pulak kan. sebab nya tak payah nak pikir2 carik tempat lain. dan yang penting boleh pergi kerja dengan anak buah aku. sekali jalan. jadi tak perlu risau sangat hujan panas macam naik motor macam selalu.

alhamdulillah jugak sebab firma ni ada bagi elaun kat kami. walaupun tak banyak tapi okey lah. RM400 is nothing than experiences that i will gain here. aku mula praktikal 1st June 2011 until the end of November. so, aku kena prepare lah awal2 kan. nak bagitau jugak aku dapat sama dengan NAZRUL.

5 comments:

RuBiE ZaiNuDdin said...

wa..beshnye aina..huhu..

aku nie tak tau la dpt ke x..;(

matahatijiwa said...

bes la ko kn..ak xtau lg nk LI ktne..nnt dh abis LI,klau ok,ko bgtau kt ak tau..leh ak try apply plak..hehe

Arief Arf said...

oh okay la tu!
congratulations and good luck!
X)

@ku d! sin!e said...

rubie:
dlm minggu nie tau lah jawapan nye..hahahaha..

matahatijiwa:
tempat nie ok cume kena tahan telinga. tu jer. takpe, pape nanti aku post. hahaha

arief arf:
thanks ya...huhuu

Sole Nazz said...

he2 tu r pelik gak...camne leh terpilih kn. iview mmg hancus.
mayb die tgk kite ni leh ditibai time intern nnt o_O.
tp...abes la ko sowg2 kt sana...x dpt join~