.

Followers

Thursday, February 17, 2011

hati panasss!

best lah mase sekolah dulu
Entah kenape tiba-tiba aku bengang pulak dengan kawan aku nih. aku tanye elok2 die cakap aku emo.
lahhh, ko komen aku macam baru pertama kali kenal aku pulak. bukan tak kenal pon. dekat 6 tahun dah kenal. Soal aku macam tak kenal aku langsung. Ape cherr????

Mungkin sebab aku jahat ke die nak cakap macam tu. Ye memang aku jahat. Kalau engkau dah berubah menjadi baik aku tumpang gembira. Boleh kau doakan aku sekali ye. Takde lah, aku tengok balik gambar-gambar ko lagi lah bukan main. Aku tak nak cakap lebih-lebih sebab ko kawan aku. Aku kenal ko dah lama. Aku tak suka nak tarik-tarik muka. Buang masa je. Tapi tolong lah respect aku. Tak banyak pon sikit jer.

Kawan dan sahabat berbeza...

2 comments:

butterfly said...

sape dowh???

me, nelly said...

brani btol die buat ko!
nak aku pukol tak?? :P