.

Followers

Friday, February 18, 2011

Muka aku nampak comot lah.


Aku geram jer biler bersiap nak pergi kelas.
Bukan geram dengan orang lain tapi dengan diri sendiri.
Nampak sangat ada yang tak kena dengan muka aku.
Tapi kalau boleh aku nak maintain comel...
huk huk huk

paham tak maksud aku comot???

Korang nampak kan apa kat muka aku.
Ya, buat aku nampak comot.
Nak jadi gothic tak jadi nak buat smokey eye sebelah jer.
Apa-apa pun bila dah baik aku upload gambar terbaru aku..



p/s:
hari ni punya gambar sebelum pergi kelas.
18022011 7.40 a.m.

2 comments:

RuBiE ZaiNuDdin said...

npe mata tue aina..hehe

@ku d! sin!e said...

rahsie..! haha