.

Followers

Sunday, February 13, 2011

Genting Highlands PART 2

line up nak naik roller coaster
Bak kata dieorang lah kan. Naik roller coaster bodoh-bodoh je.In fact, roller coaster bodoh-bodoh ni aku takut jugak sebenarnya. Bila nak turun je aku tutup mata, bila aku tutup mata je benda ni turun. hahaha.. Kan ada orang amik gambar mase kita naik kan. Seriously aku cakap, muka aku HUDUH taw.hahahahaha

dengan Erin (kawan dari teknik Klang)
budak poyo with her peace..
Sementara tunggu kawan-kawan yang lain pergi sembahyang, (aku takleh) aku snap picture lagi. Aku rasa macam cantik pulak background kat sini. Cuaca pun kejap panas kejap redup kejap mendung. Tapi angin tetap sejuk lah. Tak lah sejuk sangat. Tak payah pakai sweater pun. If you want to know, I'm wearing my sweater ONLY in the bus. hahaha

self timer
pirate ship yang best
Enjoy sangat naik pirate ship. Sebab tak takut lah!! hahaha. Tapi ada sekali je yang aku terkejut. Tengah nak pegang kamera lepas tu dia pusing tinggi lah. Terkejut aku tau! Menurut kawan aku, yang ni yang seram sangat macam kat Sunway Lag0on punye sebab tak sampai 90 degree.
alah kuncup, tak masuk pulak..ika nie, macam ni pun takut ker? huhu
tempat wajib untuk bergambar kepada sesiapa yang datang sini
After this kami naik flying coaster. Tiket masuk RM12.00 seorang. Kami naik ber-4 dulu and another 4 kemudian. Aku paling beriya-iya nak naik. Semua orang aku pujuk suruh naik. hahaha. Macam biasa lah aku mesti yang pertama cuba kan. Mase nak turun tu aku dah jerit-jerit takut dah kat Da'a. Dia marah aku cakap "tadi sapa yang nak naik sangat nih!!!" hahaha. Dari start turun sampai habis aku pejam mata. Sumpah! aku nak naik lagi hahahahaha..

budak poyo takot!! hahahaha
self timer
 Nasib baik lah aku bawak tripod untuk kamera cikai aku..
Boleh ambik gambar ramai-ramai...
huhuhu...

ehhh, budak poyo control ayu. hahaha          credit to Da'a.. 




bersambung...

6 comments:

Nora Shahaira said...

ish..ish..macm2 ada ek..akak dah byk kali naik genting highland but for nothing..nanti akak nak cita dlm entri la...

aliza zeke said...

mase naik pirate ship tuu pun eden takut gak.haha

Kuncup Here said...

HAHAHAHA paling kelakar tgk muke ieka mase kat pirate ship tuh hahahaha lawak gilesss !!

ainasuhana said...

Nora Shahaira:
for nothing je????
untung lah banyak kali pergi..huhu

ainasuhana said...

aliza:
baik pirate ship tu best!

ainasuhana said...

Kuncup Here:
sory cup, muke ko separuh jer..hahaha