.

Followers

Thursday, February 24, 2011

Kenapa lah aku boleh lupa..

Pagi tadi ada kuiz FAR. Memang dari hari selasa lecturer dah bagitau. Selalunya aku buat catatan tapi kali ni tak. Nak dijadikan cerita tadi pagi aku masuk kelas je dah ready2 nak buat kuiz. Aku baru lah teringat. Ya Allah, menggelabah aku. Memang zero habis lah. Tak stadi langsung. Ingat yang lecturer ajar dalam kelas jer.

Sudahnya yang tambah aku tolak yang tolak aku tambah. Yang kena bahagi aku biarkan je aku bahagi yang lain. Ya Allah, kenapa lah aku lupa. Malam tu tak terdetik langsung nak tanya kawan. Aku pergi buat homework subjek lain dan alih-alih tak bincang pun dalam kelas. Aduh...

2 comments:

MamaEma said...

kekadang kala otak kita mmg tak bekerja..ahask..tu yg buat kita lupa..

@ku d! sin!e said...

mamaema:
agak nye kot..hahaha