.

Followers

Monday, February 14, 2011

Genting Highlands PART 3

Lepas naik flying coaster kami tak tau dah nak pergi mana. Nak main yang lain takut baju basah pulak. Masing-masing tak bawa baju spare. So kami jalan-jalan lagi. JOM!!!!!!

jadi budak-budak kejap
Aku ingat ape ke benda lah. Aku masuk lah dengan Da'a. hahahahaahaha! anak buah aku pun tak takot. Tak nampak apa. Just gelap jer. Mane pergi lanun-lanun semua nya. Dah kena tangkap dengan polis ker? Alah abang polis nie, bagi lah kami takut-takut dulu baru lah tangkap. hahahahaha

da'a yang takut kereta ni roboh pada ketika ini
oyon with her ice cream..
 Haahahaha. Orang lain dah makan aku baru nak makan. Kawan-kawan aku semua nya dah makan ice cream sebelum naik pirate ship lagi. Aku je tak sempat nak beli. Yelah, aku kan penggemar ice cream. Chocolate yang penting nye!! hahaha. Tengok lah baru terkedek-kedek nak makan ice cream KITKAT yang berharga RM4.00..yang penting sedapppp...

sebelum balik ambil gambar dulu
comel tak aku???? haha
Apsal pakai macam nie? hahaha. Pasal hari hujan lah...
Sediakan payung sebelum hujan. Malangnya payung takde.
Untuk mengelakkan diri daripada demam, inilah langkah berjaga-jaga.
Ehhh, macam sakai je ayat aku nie. hahahaha

pemandangan masa turun
Agak-agak korang seram tak. hahaha. Mane budak yang cakap tak gayat langsung tu waktu pergi???? haaa...nak dijadikan cerita budak ni lah yang dok terjerit-jerit dalam cable car. Die sorang pulak tuh. hahaha. Itulah suka sangat duduk depan kan. Baru turun sikit dah jerit-jerit. hikhikhik.....Lepas jerit tak duduk diam pulak tu. Start dah snap-sanp picture lagi.Sekian.....

NI LAH BUDAK TU... HAHAHA


No comments: