.

Followers

Thursday, June 23, 2011

Apabila bangkai di lebuhraya

sekadar hiasan
Kemalangan yang membabitkan kenderaan dan haiwan nie berlaku semalam (aku agak jer). Pagi semalam, sedang aku syok2 bawak motor kat Highway Bukit Raja aku ternampak dah bangkai binatang nie dari jauh. Aku amek line tengah konon nya nak elak dari terlanggar lah. Sebab binatang yang selalu kat tepi highway Bukit Raja nie ANJING.. Kena samak kan kalau terkena darah nye ke kan??? Kan???

Aku kira aku dah selamat lah sebab tak terlanggar. Tapi malang berbau pagi itu. Aku terbau HANYIR GILA BANGKAI bila melalui kawasan tersebut. Terus aku tahan nafas. Hukkkkkkk....!!!!!!!!! Agak-agak 200 meter selepas tu baru aku tarik nafas macam biase. Terus meloya tekak aku. Nak termuntah bila aku kenangkan yang aku bau tadi tu bangkai ANJING. Aduh....!

Nak dijadikan cerita, pagi tadi aku lalu lagi. Aku kira (ahh kira aje) dah tak bau lah sebab mesti orang dah langgar2 kan. Rupa-rupanya sangkaan aku tu meleset sebab bau HANYIR GILA BANGKAI tu still ada lagi. Hukkkkk!!!!!!!!!!! Tahan nafas lagi sekali. Lepas tu meloya again...hahahaha! Aku tak langgar pun bangkai tu tau. Tak nak kena badi. Aminnn...

Esok aku harap aku tak bau dah. Aku nak amek line paling kanan (bajet laju) hahahaha! Aku tak nak rasa loya2 lagi dan bau hanyir. Pening kepala den tau...




p/s:
Sedih sangat tengok pak cik nak pergi kerja motor rosak lah tayar bocor lah. Rasa kesian yang teramat sangat. Lepas nampak pak cik yang macam tu jer aku mohon kepada-Nya supaya dipermudahkan urusan pak cik tersebut. Aminn....

No comments: