.

Followers

Sunday, June 5, 2011

Baru teringat nak tulis buku log.

Cuti dua hari. Tapi baru sekarang aku ingat. Nasib baik lah aku ingat. Sebab nak kena hantar esok. Kalau waktu belajar dulu homework apa pun aku tak heran sangat kalau tak siap. Tapi yang nie aku heran. Sebab tak nak kena perli ke kena mara ke. Jatuh imej UiTM Shah Alam karang. hehehe

Aku punya lah semangat nak tulis kat buku log aku. Kami semua dapat buku log 2 buah. Nipis je tak tebal. Kalau dulu cantik sikit. Siap hardcover lagi. Sekarang macam buku latihan yang 80 sen tu. hahaha! tak kisah lah janji nama nya buku log. Aku buka buku log aku tadi. Aku rasa sebelum nie aku ada bukak jugak. Tapi kenapa lah aku tak perasan..

Buku log aku salah cetak. Garisan buku tu 80% je ada. Yang bahagian bawah kosong je. Semua macam tu. Kedua-dua buah buku log yang aku dapat macam tu. Siott jer lah!! Aku bayangkan kalau aku tulis nanti mesti huduh. Tak kemas. Nanti rosak lah imej UiTM Shah Alam (sekali lagi). hahahha. Tak kan aku nak kena pergi fakulti tukar buku log lain.

Nanti orang pejabat mesti fikir aku mengada-ngada. Kalau tak dapat tukar macam mana? Kalau nak tukar pun bila nak pergi nya. Aku balik kerja 5.30 petang. Office UiTM pun dah tutup jugak. Masa lunch hour takut tak sempat pulak. Hadeh!! Kawan aku punya elok jer.. isk!

4 comments:

Kuncup Here said...

Fotostate new one lah LOL :P
Hey aina tulis dalam eng ke malay ek?

@ku d! sin!e said...

tulis english... aku nak photostat sape punye.. hahh! cakap... haha..

Kuncup Here said...

Hahaha yeke? Okay point form ke essay? Hahaha fotostate aku punye muahaha :P

@ku d! sin!e said...

aku tulis essay..aku nak photostat ko nye ye..meh datang sini..!