.

Followers

Tuesday, June 14, 2011

Malam nie rasa cepat mengantuk


Hari nie aku rasa cepat mengantuk. Tak tau lah sebab nya pasal apa. Lepas maghrib je aku terus pasang lampu tidur. Sebab sakit kepala dan berdenyut2 yang teramat sangat. Tapi menambah kalau aku silau cahaya lampu. Memang macam allergic silau. Terus je sakit kepala.

Asalnya aku sakit kepala dari siang tadi sewaktu kat office. Semua gara-gara nak kira percentage EPF out of salaries. Company tu bagi General Ledger tapi dari bulan Julai 2010. Macam mana pulak aku nak kira kan. Nak tak nak aku kena bersila kat lantai menghadap Payment Voucher's File yang berat tu carik satu-satu untuk sepanjang tahun punya. Maksudnya 12 bulan..Ingat senang ape nak belek satu-satu.


Start tu kepala aku terus berdenyut2. Lunch hour pergi makan aku pun makan lah jugak. Tapi aku tak pernah makan se-lambat itu sebelum nie. Nak kunyah pun mulot macam menggeletar menahan sakit kepala. After lunch aku terus pergi surau baring pejamkan mata. Dengan harapan lega sikit. Tapi tak sebab kat surau tu on lampu siling. Aku baring menghadap siling terus pening balik. Sekarang lega sikit dahhh...

serius kalau dapat tidur macam nie aku tak sedar pun kalau ada orang call aku. hahaha

No comments: