.

Followers

Monday, April 11, 2011

Aku suka dapat beli barang murah. hehe

Aku memang suka beli benda yang murah nie. Lagi-lagi bila ada diskaun. Tambah pulak benda tu memang kita selalu beli contohnya macam syampu nie! Aku dulu pernah pakai syampu macam-macam. Tapi kebanyakkan syampu yang aku guna macam kuat sangat bagi aku. Walaupun kebanyakkan nya jenama terkenal. Lepas aku gune Herbal Essences aku jadi serasi dengan syampu nie...

Sebelum nie syampu yang aku pakai akan peningkan kepala aku. Macam bahan die masuk meresap dalam kepala. Ada yang buat rambut aku jadi kasar. Ada jugak buat rambut aku jadi kering dan paling teruk rasa panas dan kulit macam tertarik. Kering sangat agaknya.

AKU GUNA SYAMPU NIE..!!!!!!

Aku beli kat Watson mula-mula. Harga syampu nya RM12.90 sebab biasanya aku beli RM16.90 dan paling murah pun RM14.90. haha..Aku terus jer rembat. Yelah, alang-alang dah murah kan. Bukan expired date die sebulan jer. Kemudian esok-esok nya aku pergi Guardian pulak. Harga sama!!! hahaha..Aku rembat conditioner pulak. huhu... Suka nye lah...Bahagia je rase..ERKKK!!! syampu je pon...hihi

No comments: